torstai 28. marraskuuta 2013

Pikkuneiti yökylässä

Meillä tai siis minulla oli yökylässä 1.3v tytöntyllerö.Mun pojat on sille enoja joista pojat on kovin ylpeitä asiasta ja tyttäreni on pikkuneidille pikkuserkku josta on kovin innoissaan aina. Matildan perhe on mulle hyvin rakas. Tykkään ottaa aina silloin tällöin hoitoon pikkuneitiä, on se sellainen ilopilleri. Pikkuneiti Matilda ja mun tyttäreni Tia tykkäävät paljon toisistaan. Leikkkivät paljon yhdessä kun Matilda saapuu meille. Pikkuneiti piirteli äidille ja isälle.Osallistui myös piparin leipomiseen. Mutta yllätävää oli minulle että piparin teko ei kiinostanut,ei edes sen pipari taikinan syönti. Missään vaiheessa ei yrittänyt nyppiä taikinaa ja laittaa suuhun.Muotit oli paljon hienompia :) on se kyllä ihana lapsi ja kiltti <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 Mieltäni lämmittää kun kommentin jättää <3