perjantai 28. maaliskuuta 2014

Kynnet

Joo o,,,siis mä syön kynsiä ja sormia,,,se joka tätä lukee ajattelee että voi tyhmä,aikunen nainen :) no oon koko ikäni syönyt. Tekokynsiä aina silloin tällöin käyttänyt jotta pääsen eroon pureskelusta ja että sormet ei olisi aina verillä. Auttaa se jonkun aikaa. Parivuotta sitten kaveri teki mulle geelikynnet ja ne oli ihanat mutta ei mulla varaa kokoajan käydä niitä laittaa vaikka ei mitää hirveetä maksua ottanut :) Pitkään suunittelin että voisin hankkia laitteet ja muut tykötarpeet. En ihan heti hankkinut vaan vierähti sellaiset vuodet ennen kuin lopulta ostin jotain tarpeellista :) No mulla ei sitä uv lamppua ole,kun toisella kaverilla on ja ajattelin siltä sitä lainata kun ei kauheesti itse sitä vissiin käytä,,,,mutta katsotaan,mies lupasi että saan oman :) mulla on niin ihana mies :) No tilasin tossa alkukuusta geelejä,rakennekynnet ym. Tänään sitten kaveri lupasi opettaa mulle miten geelikynnet tehdään. Ei muuta kuin aamusti 9.30 menin kaverin luo :)....lähdin sieltä vasta 13.30 hiukan kesti opettelu :). mutta kivat tuli ja tästä on hyvä aloittaa,kirjoitti mulle hyvät ohjeet :) Kiitos kaverille kun viitti vaivata päivänsä opettamiseen <3 Alla olevat kuvat varmasti kertoo jo kaiken :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 Mieltäni lämmittää kun kommentin jättää <3