tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kellomekko ja uudet lasit

Olen pitkään halunnut ostaa itselleni sellaiset 50-luvun kissamaiset silmälasit. Uusia en ole raaaskinut ostaa koska hintaa niillä tulee olee enmän kuin se 100e :) Muutenkin kun lasit uudet tilaan niin mulla tulee aina maksaa sen.300e koska mulla on niin huono näkö jotain -4,niissä sitten aina se linsin hinta tulee olee kalliimpi. No onneksi tuolla facebookissa on kirpis jossa myydään Vintage vaateitta ym. Sieltä sitten löysin mun lasini tai siis kehykset aivan ihanat 60e,,no en tiedä sitten oliko ne nyt sitten halvat. Kun vein niitä kehyksiä optikoon niin siellä kyllä sanotiin että ne kehykset voi mennä rikki että otanko riskin. Minä otin 300e riskin :( huh heijaa kyllä jännitti 3viikkoa odottaa laseja. NO tekstari tuli että lasit noudettavissa,menin paikalle ja myyjä sanoi heti ovella että "sä tulit hakee niitä vintage laseja" :) se muisti ja lasit oli ehjät,voi mikä helpotus.Juu on tosi vaikee kuvata itseä ja mä en sitten osaa hymyillä :) Näkee noista nyt millaset on lasit :)
Sitten se kellomekko. Kangas löyty TAAS kontista ja siihen ompelin pitsivetoketjun. Toisen pojan pyysin kuvaamaan mut mekko päällä.Aulaukko on liian alhaalla ja en niin tykkää siitä,pitää varmaan omella siihen joku pitsi tai jotain. Mutta tykkään taas tästäkin mekosta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 Mieltäni lämmittää kun kommentin jättää <3