tiistai 6. toukokuuta 2014

Väinön polkupyörä

Huomasin että en ole lainkaan laitanut kuvaa väinön uudesta pyörästä jonka sai aikasin kevättalvella. Olemme etsineet yli puolivuotta kolmipolkupyörää. Huvittanut ei ostaa uutta joka maksaa n.500e-1000e. Muistan että joskus halpahalli myi sellaisia pyöriä alle 500e,se olataisiin ostettu kimpassa mun appivanhempien kanssa,ihanat appivanhemmat. Selailin kakikki netistä löydettävät torit ym. Jos jotain löyty oli liian kaukana haettavana. No sitten keväällä löysin huutonetistä pyörän ja se sijaitsi vantaalla. Mulla asuu sukulaisia porvoossa ja niillä olisi lyhyt matka hakea se sieltä ja tuoda poriin kun tänne tulevat. Kyselin ekaksi serkkupojalta että kerkeekö se hakemaan sen jos teen kaupat ja tuoda poriin,,,samalla näkee veljeänsä,siskoansa ja kummilikkaa ja tietysti minua,olenhan maailman paras serkku :). No Serkku lupasi homan hoitaa. No minä huusin pyörän,laitoin rahat serkun tilille,ilmotin puhelin numreon ostajalla ja serkulle että sopivat keskenään koska hakee. Serkun piti tuoda pyörä poriin mutta ei sitten pääsyt tai kerinnyt tuomaan. Pyörän toi sitten minun tätini,kun heillä oli asioita porissa. Hänen poikansa perheineen teki muutoa porissa toiseen asuntoon niin tulivat auttamaan. Voi sitä riemua kun poika tuli koulusta kotiin ja näki pyörän,heti lähdettiin sillä ajelee ja siitä lähtien poika on pyöräillyt paljon ja käynyt yksin puistossa.
Saanut itseluottamusta paljon ja kun käy puistossa käy pelaamassa jalkapalloa. Nyt on sitten saanut puistokavereita joitten kanssa pelailee mikä on tosi hieno juttu ja olen niin ylpeä hänestä. Itse kyllä edelleen joudun kentälle välillä menemään kun aina ei ole sitä kaveria niin pitää sitten potkia äidin kanssa.
Tuo kori on näppärä,poika on sinne kerännyt tyhjiä pulloja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 Mieltäni lämmittää kun kommentin jättää <3