maanantai 23. kesäkuuta 2014

20-luvun mekkot

Kaveri sitten pyysi mun tekemään hänelle 20-luvun mekon häihin. Ekaksi ajattelin että apua mitä siitäkin tulee. Sitten katselin kuvia siltä ajalta ja ajattelin että eihän tuo ole vaikeaa kun löytää kaavan. No ei löydetty kaavaa mutta löydettiin kaava joka on ihan suoraa mallia burda 5/2013,sitä sitten hiukan muokkaamaan ja tein sellaisen malli kappaleen kaverille. Kaveri toi harjoitus kangasta ja siitä sitten ompelemaan. Siitä tuli kuulemma niin hieno että käyttää muissa tilaisuuksissa. Kaverin kanssa olin jo viime viikolla katselemassa kankaita millaista haluaa. Lähtee sitä sitten tällä viikolla ostamaan. Innostu sitten niin paljon ja pyysi että teen myös hänen tyttärelleen samaa mallia olevan mekon. No siihen löytyi kaavat  ottobre kesä 3/2011. Mekot on nyt mulla ja mun neidin päällä. Neidille liian lyhyt kun mekko on 116cm ja mun neiti on 130cm :) ja mulle ei tuo kangas ainakaan sovi ja en osaa poseerata :D Nämäkin mekot on tehty pussilakanasta :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 Mieltäni lämmittää kun kommentin jättää <3