maanantai 1. syyskuuta 2014

Pinaattiletut

Olen yleensä ostanut kaupasta pinaattiletut. Ikinä en ole selvittänyt kuinka helppoa olisi tehdä pinaattilettuja. Olen ajatellut että se on hankalaa,kallista ja työlästä. Onhan ne ihan syötäviäkin ne kaupan pinaattiletut. Joku kerta katsoin jotain ruoka ohjelmaa ja siellä tehtiin pinaattilettuja ja yllätyin kuinka helppoa se on. Sitten päätin että kokeillaan mltä ne maistuu kun tehdään. Ogelma mulla oli aluksi kun kauppaan menin että mistä päin pakaste altaasta löydän sitä pinaattia. Ravasin pakasteallasta edes takasin ja löysin aina vain pinaattikeittoa. Mietein että ei ei se ei ole tuota,mistä hitostamä löydän se pakaste pinaatin. No vihdoin mä löysin ja yllätyin hinnasta 150g maksoin joku 80cen. Mä ajattelin ekaksi että maksaa varmaan hirveesti. No uusi aine mulle niin mistä voisin tiettää että eihän se pinaatti nyt mitään kallista ole. Sitten kotiin ja taikinaa tekemään. Kun taikinaa tein niin tausin että tää on ihan kun tekisi lätty taikinaa. Kyllä vähän aikaan siinä seisoin ja hoin itselleni että oon kyllä tyhmä :D Aloin paistaa lettuja ja päätin koe maistaa ekaa lettua :/ :D Hei mutta se oli todella hyvää,siis ei maistuut pinaatille lainkaan eikä maistunut kaupan pinaattiletuille, vaan se maistui ihan tavalliselle lätylle,,,,,,,siis joo se oli hyvää. Sanoin miehelle että maistanyt ihmeessä on tosi hyviä,ei maistu lainkaan kaupan pinaateille. Ei sekään suostunut maistaa niitä. No oli paistanut jokusen verran ja lapset söi kehuivat kuinka hyviä ne on ja nää on parempia kuin kaupan letut. Mies oli jossain vaiheessa maistanut yhden lätyn ja yllättyi itsekin kuinka hyvää se oli :D En siis osta enään kaupan pinaattilettuja vaan teen kyllä itse. Ensivuonna kasvatan itse pinaattia :D
                                          Suosittelen kaikkia nyt kokeilemaan pinaatiletun tekoja :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3 Mieltäni lämmittää kun kommentin jättää <3